ZADANIE NR 1: wymyślić sesję szkoleniową dot. ról zespołowych i pracy zespołowej na bazie oglądania odpowiednich momentów z wybranego z poniższych filmów:
Człowiek z Hawru; Aki Kaurismäki
Głową w mur ; Fatih Akin, Rumble Fish; Francis Ford Coppola
Przejrzeć Harry’ego; Woody Allen
Skarby ukryte; Krzysztof Zanussi, Łzy słońca; Antoine Fuqua
Idioci; Lars von Trier
Arizona Junior; Ethan Coen, Joel Coen, Faraon; Jerzy Kawalerowicz
Ucieczka z kina ‚Wolność’; Wojciech Marczewski, Dzieci niebios; Majid Majidi
Randka w ciemno; Blake Edwards
Moja dziewczyna 2; Howard Zieff, Bardzo długie zaręczyny ; Jean-Pierre Jeunet
Johnny English; Peter Howitt
Droga bez powrotu ; Rob Schmidt
SYMULACJA NR 3: stworzyć artystyczną zabawę motywacyjno – integracyjną na koncepcji teledysku do wybranego z następujących utworów muzycznych:
Niemen, Czesław, Niemen Enigmatic, Bartosiewicz, Edyta, Sen
Deep Purple, Purpendicular, Iron Maiden, Fear Of The Dark, Suede, Coming Up
Pearl Jam, Ten wasz świat, Van Halen, 5150, Sting, …Nothing Like The Sun
Kat, Łza dla cieniów minionych
PROBLEM NR 3: – Kwestia poprawnego artykułowania naukowych poleceń. Spisać zrozumiałą dla dzieci procedurę łykania wybranej zznajdujących się na naszej liście tabletek:
76.0, Leki stosowane w leczeniu łagodnego przerostu gruczołu krokowego – blokujące receptory alfa-adrenergiczne
16.0, Doustne leki przeciwcukrzycowe – pochodne sulfonylomocznika
218.1, Płyny i rozcieńczalniki do wstrzykiwań – fizjologiczny roztwór chlorku sodu
165.0, Leki przeciwpadaczkowe do stosowania doustnego – gabapentyna
153.2, Opioidowe leki przeciwbólowe – tramadol – postacie do podawania pozajelitowego
198.0, Wziewne leki beta-2-adrenergiczne o długim działaniu – produkty jednoskładnikowe
197.1, Wziewne leki beta-2-adrenergiczne o krótkim działaniu