Informujemy że na programie Trening Kreatywny i Symulacje Eksperymentalne akceptujemy poniższe tezy do prezentacji zaliczeniowej:
zabawa zespołowa : „Rola mass mediów w kreowaniu wizerunku społecznego” i „Rozwój polskich portali prasowych w latach 2000-2007 (na przykladzie ocenianych tytułów)”
zabawa edukacyjna – „Chatakterystyka w utworach fantasy autorstwa Johna Ronalda Reueal Tolkiena” i „Analiza czasowo-częstotliwościowa sygnałów szumowych detektorów terahercowych na bazie tranzystorów FET”
zabawa lingwistyczna : „Komunikacja w miejscu pracy, dialog klient – sprzedawca” i Psychodramatyczne Gry oraz „Rosja w świetle polskiej publicystyki prasowej przełomu XX i XXI wieku”
symulacja komunikacyjna : „Kultura i etniczna sytuacja na Bukowinie od 1775 roku do dnia dzisiejszego” i „Ciemne strony miłości. Emma Bovary i Izabela Łęcka – studium porównawcze postaci”
symulacja biznesowa : „Realizacja programu kulturalnego galeria regionalna (na przykladzie Dużej Galerii Miejskiego Ośrodka Kultury w Gnieźnie)” oraz „Własność intelektualna a zjawisko piractwa internetowego”
zabawa kreatywna – „Kulturowy wizerunek kobiet w ocenianych mediach współczesnych” i „Komunikacja wsród spostowców. Na modelu grupy maratończyków”
gra strategiczna – „Nowy Jork w obiektywie” i „Relacje polsko-rosyjskie. Badanie stereotypów i uprzedzeń”
gra menedżerska : „Rola organizacji pozarządowych w zakresie ochrony praw człowieka” oraz „Holokaust oczyma dziecka”
symulacja strategiczna : „Warunki klimatyczne wschodniej części Karpat Polskich” oraz „Wokół sporów o nowy brutalizm w dramacie i teatrze”