Scenki biznesowe – tezy do zaliczenia


Zawiadamiamy że na kursie Dydaktyka Doswiadczalna i Symulacje Integracyjne polecamy prezentowane na niniejszej liście zagadnienia do pracy dyplomowej:

  • gra biznesowa : „Postrzeganie prawdy przez wybranych myślicieli średniowiecznych” i „Retoryka perswazji ideologicznej w cyberprzestrzeni. Werbalne oraz pozawerbalne źródła manipulacji i propagandy politycznej w internecie na przykładzie oficjalnej witryny Ambasady RP”
  • symulacja decyzyjna – „Forma reportażu wobec problematyki zagłady na podstawie ocenianych utworów Hanny Krall” i „Czynniki lokalizacji miast na Lubelszczyźnie”
  • zabawa edukacyjna : „Stan Wojenny w publicystyce polskiej i zagranicznej” i Symulacje i „Mobing jako patologia interakcji międzyludzkich”
  • zabawa biznesowa : „RMF FM, Radiowa Trójka, Radio Maryja- rożne głosy współczesności. Kontrola polskich rozgłośni radiowych” oraz „Portret współczesnej kobiety w miesięczniku „Twój Styl” – studium porównawcze na podstawie wybranych egzemplarzy z lat 1994-2010”
  • zabawa biznesowa : „Wskrzeszenie antyku w dobie Mussoliniego” oraz „Kampanie wyborcze – działania perlokucyjne”
  • gra kreatywna : „Wizerunek śmierci w literaturze polskiego średniowiecza (na studium przypadku „Rozmowy mistrza Polikarpa ze śmiercią” i „Skargi umierającego”)” oraz „Szaleństwo w świadomości społecznej. Wykluczenie i marginalizacja osób chorych psychicznie”
  • zabawa strategiczna : „Tożsamość miasta historyczno – religijny obraz Jasnej Góry i okolic” oraz „Wizerunek męskiego wampira w twórczości Anne Rice i Lynsay Sards”
  • gra zespołowa : „Obraz kobiety w polskim serialu telewizyjnym na przykldzie serialu „Na wspólnej”” i „Atrakcyjność turystyczna Kotliny Kłodzkiej”
  • zabawa strategiczna – „Problemy z przystosowaniem do życia w społeczeństwie informacyjnym. Aspekty socjologiczne i kulturowe” i „Renesansowa wizja człowieka w „Pieśniach” Jana Kochanowskiego”